BEZPIECZNE ZAKUPY | 24 MIESIĄCE GWARANCJI | BEZPŁATNE DORADZTWO

.

Potwierdź status profesjonalisty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza strona i prezentowane na niej treści są przeznaczone wyłącznie dla profesjonalistów w dziedzinie wyrobów medycznych (tj. w szczególności osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzących obrót wyrobami medycznymi oraz ich pracowników i współpracowników), gdyż zawierają komunikaty reklamowe wyrobów przeznaczonych do używania przez użytkowników innych niż laicy.
W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem telefonu +48 737-488-443

W celu przejścia na stronę potwierdź status profesjonalisty:

JESTEM PROFESJONALISTĄ
NIE JESTEM PROFESJONALISTĄ

Przepraszamy za ograniczony dostęp do naszej strony. Część oferowanych przez nas produktów jest skierowana do profesjonalistów z branży medycznej. Jeśli masz pytania lub jesteś zainteresowany zakupem produktów dla klientów indywidualnych, takich jak narzędzia kosmetyczne, prosimy o kontakt z naszym zespołem pod numerem telefonu +48 737-488-443 lub adresem e-mail [email protected]

OK, ROZUMIEM

Regulamin zwrotów i reklamacji

Wszyscy Klienci Instrumedic mają możliwość wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów w sklepie internetowym. Poniżej znajdują się schematy postępowania w przypadku zwrotów, wymiany i reklamacji.

ADRES DO WYMIANY/ZWROTÓW/REKLAMACJI

UNIBUY GMBH SP. Z O.O.
ul. Nad Wąwozem 15
02-796 Warszawa
 
Telefon dla kuriera: +48 737 488 443
 
ADRES PACZKOMATU DO ZWROTU: WAW28M ul. Jana Rosoła 18 w Warszawie

I. WYMIANA - schemat postępowania w sklepie Instrumedic.pl

  1. Zobacz na stronie sklepu internetowego Instrumedic czy jest dostępny produkt, który chcesz wymienić.
  2. Złóż nowe zamówienie na stronie sklepu Instrumedic. W oddzielnej wiadomości lub w polu “Uwagi” w Dodatkowych informacjach wpisz “Dotyczy wymiany do zamówienia nr…” aby dokonać rezerwacji produktu.
  3. Następnie wypełnij formularz wymiany, który znajduje się na stronie sklepu. W formularzu wskaż produkty, które chcesz wymienić (zgodnie ze wzorem). 
  4. Wypełniony formularz wymiany online lub dołącz do przesyłki z zakupionymi produktami do wymiany wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wyślij na adres do wymiany. 

Zwracane produkty powinny być w stanie niepogorszonym, poza wyjątkowymi sytuacjami. Powinny  również posiadać oryginalne opakowania, jeśli to możliwe. Produkty powinny być zapakowane w sposób, który zapewni odpowiednią ich ochronę w trakcie transportu. Produkt i oryginalne opakowanie nie powinno zawierać śladów użytkowania. Uszkodzony, niekompletny asortyment nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Sklep Instrumedic zapewnia darmowy zwrot, wymianę i szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji. Warunki dostawy znajdują się na stronie Czas i koszty dostawy

Jeśli zamawiane produkty są droższe od wymienianych towarów, prosimy o przelanie różnicy na konto bankowe. Wszystkie dane do przelewu znajdują się na stronie kontaktowej. W tytule proszę wpisać “Wyrównanie do zamówienia nr…” Jeśli produkty są tańsze sklep zwróci różnicę w terminie określonym w Regulaminie sklepu Instrumedic.

Przesyłkę wyślij pod adres do korespondencji z adnotacją “WYMIANA”. Adres do odesłania przesyłki znajduje się w zakładce kontakt na tej stronie https://instrumedic.pl/kontakt 

II. ZWROT TOWARU - odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Wypełnij internetowy formularz zwrotu ze strony i wskaż produkty, które chcesz zwrócić do sklepu Instrumedic 
  2. Wraz z przesyłką wyślij dowód zakupu lub jego kopię na adres do zwrotu.

W przypadku zwrotów należy zapoznać się z Regulaminem sklepu. Klient może zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny, składając oświadczenie odstąpienia od umowy za pomocą przesłanej wiadomości pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub na adres korespondencyjny zgodne ze wzorem formularza odstąpienia od umowy. Zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym. Wszystkie gratisy do zamówienia powinny zostać zwrócone podczas zwrotu. Zwrot zapłaty za produkty nastąpi w terminie zawartym w Regulaminie na odpowiedni rachunek bankowy.

Podobnie jak w przypadku wymiany, prosimy o załączenie dopisku "ZWROT" i odesłanie przesyłki pod wskazany adres korespondencyjny z zakładki kontaktowej.

III. REKLAMACJA - zamówienia ze sklepu Instrumedic.pl 

Wszystkie narzędzia stomatologiczne i chirurgiczne dostępne w sklepie podlegają gwarancji producenta. Naprawa gwarancyjna nie będzie obejmować czynności zawartych w instrukcji obsługi lub instalacji. W ramach gwarancji sklep uznaje usterki wynikające z prawidłowego użytkowania lub spowodowane wadami produkcyjnymi. Gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych i nie podlegają jej uszkodzenia mechaniczne. Reklamację powinien złożyć zamawiający w stanie podstawowych wymogów higienicznych. 

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższym schematem:

  1. Wypełnij lub pobierz formularz reklamacji ze strony sklepu
  2. Wypełnij i wyślij formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu lub jego kopią na adres do reklamacji albo wyślij za pośrednictwem

Przed złożeniem reklamacji w sklepie Instrumedic, zapoznaj się zapisami reklamacyjnymi zawartymi w Regulaminie sklepu. 

Dział reklamacji i zwrotów jest do dyspozycji w dni robocze w godzinach 8-16. Czas rozpatrywania reklamacji jest zgodny z Regulaminem sklepu. Wszelkie zapytania prosimy wysyłać pod adres [email protected].

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium