Zwroty i reklamacje

Wszyscy Klienci Intrumedic mają możliwość wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów w sklepie internetowym. Poniżej znajdują się schematy postępowania w przypadku zwrotów, wymiany i reklamacji.

I. WYMIANA - schemat postępowania w sklepie Instrumedic.pl

  1. Zobacz na stronie sklepu internetowego Instrumedic czy jest dostępny produkt, który chcesz wymienić.
  2. Złóż nowe zamówienie na stronie sklepu Instrumedic. W oddzielnej wiadomości lub w polu “Uwagi” w Dodatkowych informacjach wpisz “Dotyczy wymiany do zamówienia nr…” aby dokonać rezerwacji produktu.
  3. Następnie wypełnij formularz wymiany, który znajduje się na stronie sklepu. W formularzu wskaż produkty, które chcesz wymienić (zgodnie ze wzorem). 
  4. Wypełniony formularz wymiany dołącz do przesyłki z zakupionymi produktami do wymiany wraz z dowodem zakupu lub jego kopią.

Zwracane produkty powinny być w stanie niepogorszonym, poza wyjątkowymi sytuacjami. Powinny  również posiadać oryginalne opakowania, jeśli to możliwe. Produkty powinny być zapakowane w sposób, który zapewni odpowiednią ich ochronę w trakcie transportu. Produkt i oryginalne opakowanie nie powinno zawierać śladów użytkowania. Uszkodzony, niekompletny asortyment nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Sklep Instrumedic zapewnia darmowy zwrot, wymianę i szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji. Warunki dostawy znajdują się na stronie Czas i koszty dostawy

Jeśli zamawiane produkty są droższe od wymienianych towarów, prosimy o przelanie różnicy na konto bankowe. Wszystkie dane do przelewu znajdują się na stronie kontaktowej. W tytule proszę wpisać “Wyrównanie do zamówienia nr…” Jeśli produkty są tańsze sklep zwróci różnicę w terminie określonym w Regulaminie sklepu Instrumedic.

Przesyłkę wyślij pod adres z adnotacją “WYMIANA”: UNIBUY GMBH Sp. z o.o., Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa

II. ZWROT TOWARU - odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Wypełnij formularz zwrotu ze strony i wskaż produkty, które chcesz zwrócić do sklepu Instrumedic 
  2. Wraz z przesyłką wyślij wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu lub jego kopię. 

W przypadku zwrotów należy zapoznać się z Regulaminem sklepu. Klient może zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny, składając oświadczenie odstąpienia od umowy za pomocą przesłanej wiadomości pocztą elektroniczną na adres sklep@instrumedic.pl lub na adres korespondencyjny zgodne ze wzorem formularza odstąpienia od umowy. Zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym. Wszystkie gratisy do zamówienia powinny zostać zwrócone podczas zwrotu. Zwrot zapłaty za produkty nastąpi w terminie zawartym w Regulaminie na odpowiedni rachunek bankowy.

Podobnie jak w przypadku wymiany, prosimy o załączenie dopisku "ZWROT" i odesłanie przesyłki pod wskazany adres.

III. REKLAMACJA - zamówienia ze sklepu Instrumedic.pl 

Wszystkie narzędzia stomatologiczne i chirurgiczne dostępne w sklepie podlegają gwarancji producenta. Naprawa gwarancyjna nie będzie obejmować czynności zawartych w instrukcji obsługi lub instalacji. W ramach gwarancji sklep uznaje usterki wynikające z prawidłowego użytkowania lub spowodowane wadami produkcyjnymi. Gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych i nie podlegają jej uszkodzenia mechaniczne. Reklamację powinien złożyć zamawiający w stanie podstawowych wymogów higienicznych. 

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższym schematem:

  1. Pobierz formularz reklamacji ze strony sklepu
  2. Wypełnij i odeślij formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu lub jego kopią na adres korespondencyjny

Przed złożeniem reklamacji w sklepie Instrumedic, zapoznaj się zapisami reklamacyjnymi zawartymi w Regulaminie sklepu. 

Dział reklamacji i zwrotów jest do dyspozycji w dni robocze w godzinach 8-16. Czas rozpatrywania reklamacji jest zgodny z Regulaminem sklepu. Wszelkie zapytania prosimy wysyłać pod adres sklep@instrumedic.pl  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl