Wszyscy Klienci Instrumedic mają możliwość wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów w sklepie internetowym. Poniżej znajdują się schematy postępowania w przypadku zwrotów, wymiany i reklamacji.
I. WYMIANA - schemat postępowania w sklepie Instrumedic.pl
- Zobacz na stronie sklepu internetowego Instrumedic czy jest dostępny produkt, który chcesz wymienić.
- Złóż nowe zamówienie na stronie sklepu Instrumedic. W oddzielnej wiadomości lub w polu “Uwagi” w Dodatkowych informacjach wpisz “Dotyczy wymiany do zamówienia nr…” aby dokonać rezerwacji produktu.
- Następnie wypełnij formularz wymiany, który znajduje się na stronie sklepu. W formularzu wskaż produkty, które chcesz wymienić (zgodnie ze wzorem).
- Wypełniony formularz wymiany online lub dołącz do przesyłki z zakupionymi produktami do wymiany wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wyślij na adres do wymiany.
Zwracane produkty powinny być w stanie niepogorszonym, poza wyjątkowymi sytuacjami. Powinny również posiadać oryginalne opakowania, jeśli to możliwe. Produkty powinny być zapakowane w sposób, który zapewni odpowiednią ich ochronę w trakcie transportu. Produkt i oryginalne opakowanie nie powinno zawierać śladów użytkowania. Uszkodzony, niekompletny asortyment nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Sklep Instrumedic zapewnia darmowy zwrot, wymianę i szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji. Warunki dostawy znajdują się na stronie Czas i koszty dostawy.
Jeśli zamawiane produkty są droższe od wymienianych towarów, prosimy o przelanie różnicy na konto bankowe. Wszystkie dane do przelewu znajdują się na stronie kontaktowej. W tytule proszę wpisać “Wyrównanie do zamówienia nr…” Jeśli produkty są tańsze sklep zwróci różnicę w terminie określonym w Regulaminie sklepu Instrumedic.
Przesyłkę wyślij pod adres do korespondencji z adnotacją “WYMIANA”. Adres do odesłania przesyłki znajduje się w zakładce kontakt na tej stronie https://instrumedic.pl/kontakt
II. ZWROT TOWARU - odstąpienie od umowy zawartej na odległość
- Wypełnij internetowy formularz zwrotu ze strony i wskaż produkty, które chcesz zwrócić do sklepu Instrumedic
- Wraz z przesyłką wyślij dowód zakupu lub jego kopię na adres do zwrotu.
W przypadku zwrotów należy zapoznać się z Regulaminem sklepu. Klient może zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny, składając oświadczenie odstąpienia od umowy za pomocą przesłanej wiadomości pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub na adres korespondencyjny zgodne ze wzorem formularza odstąpienia od umowy. Zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym. Wszystkie gratisy do zamówienia powinny zostać zwrócone podczas zwrotu. Zwrot zapłaty za produkty nastąpi w terminie zawartym w Regulaminie na odpowiedni rachunek bankowy.
Podobnie jak w przypadku wymiany, prosimy o załączenie dopisku "ZWROT" i odesłanie przesyłki pod wskazany adres korespondencyjny z zakładki kontaktowej.
III. REKLAMACJA - zamówienia ze sklepu Instrumedic.pl
Wszystkie narzędzia stomatologiczne i chirurgiczne dostępne w sklepie podlegają gwarancji producenta. Naprawa gwarancyjna nie będzie obejmować czynności zawartych w instrukcji obsługi lub instalacji. W ramach gwarancji sklep uznaje usterki wynikające z prawidłowego użytkowania lub spowodowane wadami produkcyjnymi. Gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych i nie podlegają jej uszkodzenia mechaniczne. Reklamację powinien złożyć zamawiający w stanie podstawowych wymogów higienicznych.
Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższym schematem:
- Wypełnij lub pobierz formularz reklamacji ze strony sklepu
- Wypełnij i wyślij formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu lub jego kopią na adres do reklamacji albo wyślij za pośrednictwem
Przed złożeniem reklamacji w sklepie Instrumedic, zapoznaj się zapisami reklamacyjnymi zawartymi w Regulaminie sklepu.
Dział reklamacji i zwrotów jest do dyspozycji w dni robocze w godzinach 8-16. Czas rozpatrywania reklamacji jest zgodny z Regulaminem sklepu. Wszelkie zapytania prosimy wysyłać pod adres [email protected].