Najczęściej zadawane pytania Klientów Instrumedic.pl (FAQ)
1. Ile trwa przygotowanie przesyłki zamówionych produktów?
W przypadku pełnej dostępności produktów w magazynie przygotowanie przesyłki zajmuje do 48 godzin w dni robocze. Po tym czasie przesyłka opuszcza nasz magazyn.
2. Czy zakupione produkty posiadają certyfikaty?
Tak. Dbamy o to aby produkty, których używają nasi Klienci były certfyfikowane i spełniały wysokie normy jakościowe. Każdy produkt przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzany przez naszych specjalistów ds. jakości produktów.
3. Czy zakupione narzędzia posiadają gwarancję?
Tak. Wszystkie produkty posiadają gwarancję, która obowiązuje 12 miesięcy. Dodatkowo produkty z linii Premium TC Gold posiadają do 5 lat gwarancji.
4. Ile kosztuje przesyłka i zwrot?
Wszystkie zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy bezpłatnie. Pozostałe zamówienia są wysyłane zgodnie z cennikiem. Jeśli chodzi o zwrot, prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dogodnej formy zwrotu dla Państwa. Zależy nam na Państwa zadowoleniu i maksymalnym uproszczeniu procesu zwrotu.
5. Jak zapłacić za produkt?
Posiadamy wygodne formy płatności takie jak przelew błyskawiczny, płatność kartą, za pobraniem, przelew tradycyjny.
6. Jestem w pobliżu Waszej firmy. Czy mogę złożyć zamówienie w punkcie stacjonarnym?
Instrumedic to sklep internetowy z biurem operacyjnym w centrum Warszawy. Magazyn znajduje się poza centrum i stąd są realizowane wszystkie zamówienia. Nie umożliwiamy odbioru osobistego dla zamówień poniżej 1000 zł.
7. Czy otrzymam dowód zakupu lub fakturę Vat?
Tak. Za każde zamówienie zrealizowane w naszym sklepie otrzymasz dowód zakupu wygenerowany z naszego systemu zgodnie z danymi podanymi podczas zamówienia.
8. Dlaczego większość produktów ma stawkę 8% Vat?
Produkty medyczne posiadają stawkę preferencyjną 8%, kosmetyczne natomiast 23%. Spełniając poniższe warunki wyrobu medycznego można zastosować preferencyjną stawkę VAT 8%:
- posiadanie certyfikacji dla wyrobów medycznych,
- przeznaczenie produktu do użycia bezpośrednio w kontakcie z pacjentem/na pacjencie.
9. Czy wszystkie produkty w sklepie Instrumedic są dostępne w magazynie?
Tak. Sklep Instrumedic z narzędziami dentystycznymi i chirurgicznymi posiada własny asortyment. Wszystkie produkty w sklepie są dostępne od ręki i czekają w magazynie. Jeśli produkt jest niedostępny istnieje możliwość zapisania się na powiadomienie mailowe o ponownym dodaniu produktów do magazynu. Na bieżąco aktualizujemy stan magazynowy, aby Państwa zakupy były proste, szybkie i wygodne.
10. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne i mailowe?
Tak. Wszystkie zamówienia telefoniczne w sklepie są realizowane za pośrednictwem naszej Infolinii, natomiast mailowe za pośrednictwem adresu email. W przeciwieństwie do zakupów bezpośrednio w sklepie, takie zamówienie jest realizowane za dodatkową opłatą za obsługę zamówienia.
11. Jak długo trwa odpowiedź na zapytanie ofertowe?
Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątki w godzinach 8:00-16:00. Wszystkie odpowiedzi na zapytania ofertowe wykonujemy zazwyczaj w ciągu 24 godzin roboczych. W okresach wyższego zainteresowania narzędziami stomatologicznymi, chirurgicznymi i kosmetycznymi ten okres może się wydłużyć do 48 godzin. Dziękujemy za zrozumienie.